比人認定了是壞.
便是壞.
我真的很壞嗎?
我是串人而且''
我沒有打架''
這是壞嗎?
我也不清楚''
----------------------------------------
咩都係我錯..
你地玩哂啦.
吾洗碗又係我錯.
咁本新係牙媽洗嫁嘛..
又要我洗wo.
學我牙哥咁講.
''我真係頂......................吾順啦''
唉..
琴日玩到2點幾..
之後頂吾到.
訓左..
點知今日訓到2點幾..
痴痴地嫁我.
訓左11個鍾..
哈..
壞壞壞壞壞壞壞壞壞.
呵呵.
今日好白痴.
同左我個細佬同表第去左玩.
*前日*
--------------------------
呵.
今日牙媽比左100蚊我牙.$_$
哈.
好野
*琴日*
------------------------
好無奈囉..
係天華冇啦啦比人繚.係我屋企樓下
佢都傻傻地既.
好白痴牙佢
冇啦啦比人話’靚女.又見到你wo’
好膠牙佢
FuCk YoU mA Ma
好KAI牙你
粗口黎嫁XxD’’
我要學會拎得起..放得低.
我知道..
佢喜歡的不是我.
是她.
今日..
我好清楚佢.
吾係中意我..
但係..
我又吾咁正視佢.
有一種吾知點既feel.
好難講出黎.
我我我我...
點解要講比佢知wo..
牙!!! 好驚牙我.
返學好似面阻阻咁.
唉...
最衰都係妳牙.\/.
做咩要講WO.
仲之就煩啦
不過...
我真係中意佢嫁.
愛得佢好深.
放吾開...