今朝出門口撞唔到牙嵐,,又要一個人返>_<"" 好凍牙~~~~~~~~~~~
返到去,,又係係度傾計,,chin堂個時本來諗住拎黎傾計ga ma,,點知個kkk又係咁要我地寫野wo,,人地都未抄完佢又再寫過...........搞到我無停過手=.=""
而家a-math d野都算跟到ge......不過做做下做到好鬼亂,,又激死左我隔離個個,,haha~~
1個lunch已經可以搞到我傻左,,係咁玩係咁笑.......搞到我short short地=.=""
點知之後上堂就開始好鬼眼訓,,都唔知係咪因為lunch玩得勁得滯.............
放左學咪好乖女咁返左屋企~~
|