大清早起左生~
正埋d野就打比鴨咀出門口lu~
之後去到巴士站~就打比麥fai~
我地坐的士去接埋佢~一齊去元朗等車~
去到元朗~唔知巴士系邊 ~搵左陣~搵到了
食左小小野就上車~長隆之旅就咁開始
之後坐的士去到酒店 攞房
上到房 正埋d野就去左 歡樂世界玩~正呀
十環真好玩^_^''~嚇到鴨咀死^_^''
之後玩垂直~仲正~鴨咀怕到唔咁開眼~哈哈
之後玩摩托車~唔算好玩~不過開多好快~
之後去左劃畫 130一次

似唔似呀^_^
玩到咁上下~就返左酒店沖涼^_^''~
之後出去食飯^_^''~d野幾好食
第2日一早去左食早餐@_@''
食完行下酒店 睇下動物咁
第3日飲完茶佢地就番香港啦@_@''
2日過得真系快~我想快d在一齊出去玩^_^''~期待緊^^
之後上番房汁埋d野 退房 就番深圳~@_@''
去左東門走左陣野左d野~就同麥fai鴨咀去左我屋企^_^''
我地3個都有畫^_^''
到左長隆去左食 {中華名小食}真系好難食
|