| «‹ June 2012 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|

♥ 2007 年 7 月 8 日 星期日 ♥ |
8/7 |
睇完記得留CM牙~!
琴日本身諗住出去.....
因為好熱所以冇去到—.—
呢幾日都好悶==
有冇得玩電腦....
現家先有得打日記....
聽日唔洗番學=]]
今日我玩緊電腦個陣.....
我細佬話見到一隻雀仔係屋企....
我見到就即刻大叫—.—
叫左好耐...
呀哥就番左....
我地整左佢好耐....
佢就走左啦~!
現家諗番仲有D驚驚地=.=
|
|
你地有得睇啦~! 時間: 2007-07-08 02:18 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|

♥ 2007 年 7 月 4 日 星期三 ♥ |
4/7 |
睇完記得留CM牙~!
我呀公走左一日....
搞到我好悶 =]]
都唔知都有冇機會再黎 *
佢係到住左3個月....
令我好玩多3個月 ^^
3個月好似成年咁耐....
好想佢快D再黎過—.—
暑期作業唔係幾想做....
聽日要番學...
|
|
你地有得睇啦~! 時間: 2007-07-04 01:09 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 38 | »
|