| «‹ March 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 9 月 13 日 星期四  |
| K" |
分類: 出街" |
9月13日,,
去佐MK NEWAY唱k,,
我都係No.1係平時搭98C出MK- 3-
仲要自己一個- - ..
我POST相Sin-0-
|
| 發表時間:2007-09-14 05:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 
|
|
rocky 於 2007-09-15 05:03 PM 發表:
|
網主回覆
咁點解唔去?-0- Posted at 2007-09-15 07:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
一條蟲 於 2007-09-14 09:08 PM 發表:
我前日都去完MK NEWAY唱K= = 超好玩的說^^
|
網主回覆
冇錯- v-
搵日再去- v- Posted at 2007-09-15 07:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|