宇智波 . 斑 .......“暁”の構成員 :「 謎の組織 」
「芸術は爆発だ」 = 「瞬間の美学」
各国のS級犯罪者達で構成される謎の組織 ....

收到多餘的東西也沒有意思...........
Madara
暱稱: " HIGH SCHOOL MUSICAL "
國家: 香港
地區: 其他地區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
我 是 人
我不是 人
我是 一名 勁好人 ?!
網站連結
尚無任何連結
2008 年 2 月 5 日  星期二   晴天


無聊日子 都冇意思 ?! 分類: 未分類

 

嘩 ?! 今日超無聊 ........

我又 整日聽 黃曉明 D 歌

又係開大 喇吧 .....

我就 癲 了

哈哈 ?! 黃曉明 萬歲 ~~

"It's Ming " 萬歲 ~~

好了 , 講咗 d 無聊 嘢

今日 冇嘜嘢 特別 .....

冇嘜 好講

在此 , 我又搞個 爛 gag

大家 知唔知 搞 爛gag

最重要 係嘜 ?

就係 ....... D gag 要夠 __ 爛 ?!

哈哈 ?! 這就是 我的 畢生絕學 !!

要做一個 搞 爛 gag 勁的人.

首先 要學 點樣 搞 一 d 好爛的 gag ....

如果 你想知 點先 可以 搞到 d 爛 gag 

就要 做我 徒弟 ........-_-

哈哈 ?! 這個 爛 gag 係唔係 好好笑 ?

超 __ 你都唔笑 ?!

.............................................

" It's Ming " 黃曉明 "

" It's Ming " 這隻 唱片
 
我找了 好多間店

都係找不到

唔該 大家 幫我找找

唔該 大家 ..........-_-

我勁想要呀 ?!

 THX ..........  






訪客留言 (返回 Madara 的日誌)


lanlyl 於 2008-02-07 07:49 PM 發表:
happy new year~!!`....
^^*`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lanlyl 於 2008-02-06 12:13 PM 發表:
呵呵`..
CM FOR 'U`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Uchiha_Ban 於 2008-02-06 10:18 AM 發表:
你 D gag 真係好爛 ?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]