約左文文同小肥一齊睇戲~~
原本係睇"獨家試愛"既但有D~人遲到...
改左睇"死神再3來了"好好睇呀~~
不過我好驚呀....
睇完文文就走左lu~~
小肥陪我睇完送我番去~無幾耐就走左~~
唔開心呀....~=.="