| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
|
2007 年 1 月 2 日 星期二 

|
| 第一日番學 |
~今日係2007年第一日番學~
~今日第一堂係Maths~
~通常我地最鐘意係Maths堂sleep~
~今日都唔例外~
~今堂超靜~
~個個果樣都呆左~
~到左英文堂就唔可以sleep~
~因為我地要默書~
~我地勁多人都冇溫書~
~超多唔識喎~
~I.S.勁好~
~雖然係連堂~
~但阿Sir講左一堂後就冇講la~
~佢叫我地自己溫書~
~但我地就係到狂talk~
~到左中文堂~
~我地有mock exam paper要做~
~果度果D補習社同我地溫過超多次~
~所以取到好高分~
~sit next to me果個~
~唔合格~
~佢就話你咁高分~
~我就話溫過超多次~
~佢就O晒嘴~
~今日Lyris開始考試la~
~唔知佢今日考成點呢~
~以佢既(枝質)應該唔洗溫~
~都取得好成績la~
~好la~
~唔講住la~
~BiBi*~
,<雖然唔令,唔好介意!
|
| 刊登時間︰2007-01-02 02:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2007 年 1 月 1 日 星期一 

|
| 新的一年! |
~新既一年~
~終於黎la~
~話咁快就2007年la~
~話咁快就要考試la~
~話咁快又係Daisy生日la~
~話咁快......~
~唔知幾時我可以係到寫話~
~話咁快我就大學畢業la~
~可能你地會話發夢都冇咁快~
~依家先五點多D~
~但係我可以話俾你地聽~
~我依家要食藥la~
~食完藥我就會去sleep~
~sleep就會發夢~
~所以我想發夢都唔係好難姐~
~哈哈~我玩下炸~^^~
~新既一年我送大家一句說話~
~係我作既~
~如有相同,實屬巧合~
~果句說話就係上面果句~
~新的一年又是新的開始~
~過去只可懷念不可改變~
~希望大家新的一年會開心~
~以下Lee個閃字係我自己整~
~所以唔係好令~
~希望你地唔好介意~

|
| 刊登時間︰2007-01-01 05:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2006 年 12 月 31 日 星期日 

|
| The last Day of this Year |
~今日係今年既最後一日la~
~好快就會到2007年la~
~轉眼間~
~我已經同小學同學分開左四個幾月~
~好掛住佢地~
~好掛住D老師~
~尤其是係鍾老師同戴老師~
~唔知點解近排寄D野俾戴老師~
~佢都冇覆我~
~好唔開心~
~唉!我琳Daisy同係仔~
~都好快散~
~因為有好多第三者出現左~
~有D Daisy都知~
~情人但有D佢唔知~
~都覺得佢好慘~
~唉!算la~
~唔講la~
~係依度送大家一句~
~Happy New Year~
~新年快樂~
~BiBi*~

|
| 刊登時間︰2006-12-31 08:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 18 | »
|