暱稱: °o○敏°[▊
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 留低 D口水 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: ge老死 ::

 


 

          

 
2005 年 11 月 21 日  星期一 晴天
過得比考試還要辛苦!!!??? 感動

今日ge天氣超凍

凍到我排牙係 震....

第一日考試... 係好難

But 眼訓..差少少就訓著...

但每次都係訓5著...5知

放左學..去搵夢菇(練普通話)

我同圍群每次去練習都好似

之後 去左圍群屋企溫書

溫左兩個 ....我地一邊聽古典音樂..一邊溫書

當我地聽到一D好似跑馬D音樂時..圍群就會扮跑馬.. 好笑...

當我地執緊野o個陣.... 爸打完俾我...ar媽又打俾我

問我o係邊...我咪話o係圍群(講真名)屋企溫書..

佢又 信..話我o係人地屋企..邊有可能溫書...睇電視就有份

我心 ...你5信就咪鬼打o黎la....(咁我地真係好認真咁溫書..做咩屈我喔)

我差D喊左出o黎...但 理由冇 la o係人地屋企ga

之後慢慢行返屋企...

夜晚...食完飯...坐左 度睇左一陣電視...我ar媽問我做咩話佢屈我...

之後咪同佢吵

點解每次同人地吵我都好容易忍5住喊...

(可能 我太眼淺la...5知我可5可以變得堅強1D)

(5通要我5飲水...咁先會D眼淚)

之後就o係房打日記 !!!!!

過得比考試更難...好難受ar

我又再1次拖延俾蔡xxge 回覆la...

好衰咁....但我個心真係好亂ar

真係5知點....

圍群話 我一係就應承...一係就呢一世都5好應承

講左等於 講....總之得個亂字.....

←希望可以達成我個願望

 
刊登時間︰2005-11-21 09:49 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

          

 
2005 年 11 月 20 日  星期日 晴天
好累ar!!! 不安

今日用左大半日做作文功課

又要謄文又 作文...都考試la..仲要俾功課

痴線ga

之後夜晚又俾 要俾ar媽屈

話我 係o係度寫日記

度玩電腦喎(我邊有ar)

聽日又 俾答覆蔡xx

又要考試..真

總之考生

 
刊登時間︰2005-11-20 09:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

          

 
2005 年 11 月 19 日  星期六 晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2005-11-20 12:56 AM