最後一次啦,,
AC CAMP''
哈哈,,
HAPPY!!
不過,,
我覺得今次最好玩!!
[5/5]
去到之後,,
要學埋d急救之類既野,,
跟住就到緊張時刻啦!
我地要玩[高危]''丫
mygod``
我[懼高]嫁!
重點係,,
我玩果個好似係最高既,
要好似泰山禁捉住條繩fing黎fing去!!
我已經吾記得果時madom勸左我幾耐先敢fing出去呀,,
[好糗]``
跟住就到dinner啦,,
哇''
d野食好食到丫..
吾識形容''
跟住就玩[救傷者]啦..
我地要去搵d傷者,,
夜mama,又吾俾我地開電筒
果時爆多星星,,
我第一次睇到禁多星星''
下刪一萬句無聊野,,
跟住到訓覺時間,,
我地勁玩,,
我2點幾先訓著,
[6/6]
4點幾俾人叫醒左..
重諗住訓到5點,, -3-''
跳左俾人罰同做早操既情節,,
ha...=]
跟住就玩扎車,,
扎完之後突然落超大雨,,
跟住重俾我近距離禁睇到閃電,,
好令丫,,
but好大聲,,
停雨了,,
我地繼續比賽,,
1c超團結呀,,
雖然我地輸了,,
但我地都好開心!!
{1c返黎啦}
哈哈,,,,,
|