yEah``
終於俾我等到啦,,
我終於都吾洗返學啦...
哈哈`
不過,,2號要AC,,3號做服務生,,4號返[順利]操紅十字]]
好似重忙過返學咁,,
不過都吾緊要啦,,
因為都吾曬早起啦''
勁開心囉!!
吾講呢d住,,
呢排好凍呀..
大家記得著多d33呀!!`