嗨''
今日係萬聖節wo,,
大家有冇咩特別既野發生呀?!(**如果係恐怖野,,千奇唔好講,,唔該!!**)
e.g老師請你地食野咁啦,,
我就有啦,,
哈哈!!
我地既中文老師就請左我地食糖''
不過,,
我就唔多敢食]]
因為粒糖係一隻眼黎嫁!!(有紅,綠,藍....色)
都幾恐怖嫁]]
唔係淨係我先覺得恐怖嫁]]
我地班好多女仔都咁覺得`
最後,,
希望大家有個[快樂]既萬聖節la`
而唔係有個[恐怖]既萬聖節la!!`