有時候,我會諗我做咁多為咩?
但我知到如果我唔做,我又會後悔。
我唔係話要等人比反啲咩我,只不過我真係信唔到你話想同我做朋友...
問心,你唔開心搵我我有邊次唔係到?
但我想搵你嘅時候,你又邊一次有時間我陪我?
我係知你忙...但有時我都會失望,好想知你幾時先可以搵反我。
你話你食飯,我咪等囉...
最後呢?你去咗邊到呢?
唔記得咗搵反我?定係你根本唔想搵反我呢?
我好想信你,不過有啲難...真係有啲難...