| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 9 月 22 日 星期五  |
痛… |
今日派左英文默書
D成績…
好差!!
好鬼差!!
好鬼死差!!
超級鬼死差!!
超級好鬼死差!!
唔合格…
|
刊登時間︰2006-09-22 09:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 21 日 星期四  |
2006 年 9 月 19 日 星期二  |
名額已滿!! |
今日係我學校的課後活動報名日
我想參加園藝學會同Art Club
點知去到Art Club已經full左!!
我淨係參加左園藝學會
T^T好慘呀!
唔知聽日仲有咩學會可以參加?? |
刊登時間︰2006-09-19 09:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 18 日 星期一  |
係好評中嗎? |
做到我死下死下的POWERPOINT,終於今日PRESET啦!
但係老師又罵又讚,係好評嗎?
好奇…
希望唔好太低分就得啦!(聽D人講個老師俾分幾嚴!!)
今日我想C的「宮」終於做啦!
都唔錯…
得閒睇下有冇得Download
期待明天的電視!! |
刊登時間︰2006-09-18 07:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 17 日 星期日  |
沙嗲王d飯…好型呀! |
我今日去沙嗲王食飯,叫左個蘑菇xx飯,點知d蘑菇一咬,有個青口的碎片夾左在d蘑菇到,un親我d牙牙!
>3<提醒大家去沙嗲王食飯,千萬唔好叫蘑菇xx飯,唔係後果自負!! |
刊登時間︰2006-09-17 11:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|