醒了我卻還是閉著眼睛
只有這樣才能留住夢境
還看見我最愛的眼睛
還有你偷偷親吻我的情景
醒了我都不會掙開眼睛
是怕淚水慢慢吞噬心情
原以為我們有了約定
就能夠聽見朋友祝福的聲音
還來不及和你
和你在一起
數著天空里墜落的星星
你已經離我而去
愛沒有繼續
原來我根本不是你的唯一
我緊閉雙眼摒住呼吸
根本就不敢在夜里想你
誰知道在白天遇見了你
看見你新的唯一靠在你懷里
我留給眼淚不能呼吸
我無法面對最后這個結局
曾經我們有過無數話題
愛到最后
我們對愛竟會無能為力
-------------------------------------------------------------
今日返學無野做!食野食野+食野
pe堂最好挽!
同倉鼠,呀妹,佢地吹水…
倉鼠勁好倚!訓係佢果到!同佢挽手指xdd
跟住就都係無野做!
lunch同彤,欣,翠,師傅,草係到吹水!
見到…-0-嚇死朕!狂分散注意力先!
放學同瑩,妹吹水!幫倉鼠正木板!
跟住去DT室果陣見到…-0-嚇死我囉!!
跟住就同師傅佢地挽米田共!
跟住就去左挽千秋!見到一個好得意既妹妹!
係咁係到叫…媽咪媽咪…超可愛-3-
師傅…後悔呢!算喇…唔好咁頹廢喇
我都試過!慢慢就無野喇=)
|