今日好悶.....
又好唔爽~
返學俾人捉頭髮呀~~
返到去又冇野做...
lunch去左食m仔
換左隻杯~返到屋企就用下~(人性如此)
不過又好唔爽~
楓之谷俾人封左一個星期呀~
落好大雨~好采有帶庶...
咁耐冇打~實有好多人掛住我~
冇計