ManGo_0202
暱稱: s.Y.c a___a
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
2011-09-24
2011-09-03
自己一個多好牙>&l...
讓不好的過去,迎接美好...
給我動力^人^

日誌分類
全部 (12)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 8
今日人氣: 6
累積人氣: 316

站內搜尋
RSS Feed

2011 年 6 月 11 日  星期六   颱風


2011-06-11 鬱悶 分類: 未分類

吾知咩事,

無拉拉吾理我0.0

原來系吾想理我-0-

自問對挽開既朋友都好好-,-

對某某當然就仲好啦V____V

成日都一齊挽,一齊癲;)

我吾知佢甘做有咩原因-V-

最起碼都俾我知道咩事...

等我有機會去改:(

佢甘對我,,,,,

真系好吾開心:'(

仲要系突然甘樣-口-

吾通佢一直甘忍我!?

我仲要跨班挽:@

我覺得做得好朋友,

就要出生入死^^''

做錯事咪一齊罰囉

吾會有怨言:)

好彩仲有人撐我^^

我覺得佢未必系甘諗@V@

可能真系系我教壞左佢啦- -

或者系我問題......

一開始大家都覺得系我問題,

我都有諗過我會吾會做左D咩

佢吾鍾意.

我都同佢講左,

可惜佢吾理我:"(

日子內左.

D人都開始覺得未必系我問題

系佢問題!!!

無論點都好,

都好多謝佢同我一齊挽左甘內!!!

雖然我都好想同佢好番- -

但系佢吾在乎呢個問題~!

 






訪客留言 (返回 ManGo_0202 的日誌)


iphone1s07 於 2011-06-11 10:34 PM 發表:
be happy la my babi...c0m(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







tofumonzter@createblog.com