| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 25 日 星期六  |
| 2009-04-25 |
分類: 未分類 |
9點起身...
同峰去M記食早餐...
返到去又打機-0-
傻仔謙又話黎我屋企lo-_-
之後又一班人黎左-3-
悶到無野做..
成班人系間屋度打麻雀..
5點幾又出去M記食野..
食完hea左陣..
之後送峰返搭車..
就返歸lu..
|
網主回覆
今晚打今晚打0_0 你自己都無打啦
Posted at 2009-04-27 06:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX
Posted at 2009-04-26 08:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx
Posted at 2009-04-26 08:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
搞錯/___\`1..2都比琳琳留左comment= = 得第3/3\ 退步左
|
網主回覆
哈哈..加油加油-v- !
Posted at 2009-04-26 05:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈...咁你咪要多謝我lo -v-
Posted at 2009-04-26 01:22 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
有同感有同感v__v Posted at 2009-04-26 12:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|