玩樂只是不想把傷心記起,,,
ManKg
暱稱: Man`K
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
0.0
2009-09-15
2009-09-11
2009-09-08
2009-09-07
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 288
今日人氣: 6
累積人氣: 2035
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 2 日  星期六   晴天


2009-05-02 分類: 未分類

12點起身-_-

老豆老母返晒大陸..

食左碗米粉·

約左杜生,膠王打波..

去左市中搵峰一齊去..

我同峰蠢到著牛仔褲lo -_-

去左新和里打..

打到咁上下光頭仔又黎..

叫佢帶多左2條短褲0_0

打左成3個鐘...

同膠王·光頭仔行返去西鐡站果邊..

返到去悶到爆..

街街街街街街街·夢之音樂街-___-多謝你令我笑到仆街

搵返勁舞黎玩-____-覺得自己好out lo....

 

估唔到你會講哩句野出黎lo v____v






訪客留言 (返回 ManKg 的日誌)


keith9394 於 2009-05-03 11:24 PM 發表:
c0mment=] 做咩唱我首主題曲    街街街街街街街 夢之音樂街   玩夢之音樂街 玩到你係咁仆街   
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈-v-笑到我仆街lo
Posted at 2009-05-03 11:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KeLvIn19250 於 2009-05-03 11:05 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx
Posted at 2009-05-03 11:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wInG0LaM 於 2009-05-03 07:47 PM 發表:
c0mm3nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx0_0
Posted at 2009-05-03 11:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kAi_xD 於 2009-05-03 01:05 PM 發表:
c0mm3nT;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THx
Posted at 2009-05-03 05:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Taco_stitch 於 2009-05-03 10:39 AM 發表:
個首歌好笑咩..
傻仔..
cOmMeNt..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系lo -,-笑死我··
Posted at 2009-05-03 05:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



coconly52014 於 2009-05-03 01:10 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-05-03 05:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]