| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 7 日 星期日  |
| 2009-06-07 |
分類: 未分類 |
0,0我打qz啦..
係味好乖呢``
聽日又要返學好苦悶lo/_\
前日好醒目- -
冇啦啦煙引黎料`
冇啦啦又搵到支煙..
但搵唔到火機走左入厨房用火爐點-___-
點知比火燒鳩左側陰- -
好彩冇燒晒-_-
嚇鳩死我lo-口-
發誓以後唔再用火爐點煙- -
哩幾日都係屋企呆過-,-
就黎悶死我啦/3\
|
網主回覆
thx` Posted at 2009-06-08 09:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
信唔信我燒埋你0v0`` Posted at 2009-06-08 09:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kAi_xD 於 2009-06-08 01:48 AM 發表:
我1左啦^3^ 抵你死啦`啲陰留到甘長xd燒左都應該咖.haha xd
|
網主回覆
一定唔會有下次lo/_\ Posted at 2009-06-08 09:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|