. 堅強的我是否已經覺得累了?..........但軟弱不是我的性格,也不適合 我...........敏`❤KyuHyun
ManMan_520418
ManMan_52418
暱稱: Ka=]×敏
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
SJ
詩!?
好神奇呀~
Super Junior-Sorry S...
Super Junior-Sorry S...
KyuHyun`~


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

文章分類
全部 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 275
今日人氣: 13
累積人氣: 3148
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

 .             堅強的我是否已經覺得累了?..........但軟弱不是我的性格,也不適合我...........敏`❤KyuHyun  

2009 年 5 月 26 日  星期二   晴天
           
哈哈! 愉快 分類: 未分類

今天早上因為佳佳沒有上學

我整個早上,算得上是中2

過得最正常的一天了!

[也就代表了,我平日很....]*自由作答

上P.E堂時,

我們在最後的20min是自由活動

我和芳芳在聊天...

接著,芳芳緣無故地說

昨天放學時見到師兄!

我們都說師兄是在等女朋友!

我問芳芳第一次見到師兄的樣子

有咩感覺!

接著芳芳答左一個我意想不到的答案

就是:師兄他像Monkey!

芳芳又問我同一個問題

我就答:我覺得師兄他很×低能×!

我真的是這樣覺得的,

而且我覺得,師兄的姓名

很難令我記得清楚他的樣子!

哈哈!我們不應該這樣說師兄的!

 

發表時間:2009-05-26 07:49 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                  ~我要的堅強,不是誰的肩膀     懷抱是個不能停留的地方~





訪客留言 (返回 ManMan_52418 的日誌)


aNn_LaM 於 2009-05-28 11:33 PM 發表:
比個CM你先~!!
個師兄叫咩名牙?
好好奇牙>_
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wendy12344 於 2009-05-28 08:04 PM 發表:
姐姐 >0比100問你做^^]


無聊開波題.-0-
1]中吾中意玩100問?
2]有咩花名?
3]男定女?
4]覺得自己正吾正?
5]屋企有幾多人?
6]幾多歲?
7]幾號生日?
8]讀緊中學/小學?
9]中吾中意讀書?
10]乘上題 , 點解會中意/吾中意?



無聊選擇題. =w=
11]飛輪海定棒棒堂?
12]兄弟定黃金?
13]姊妹定男友?
14]PSP定NDS?
15]台灣定日本?
16]相機定手機?
17]太陽定月亮?
18]超人定魔女?
19]上網定睇書?
20]風扇定冷氣?
21]SHE定黑澀會?
22]唱歌定作歌?
23]畫畫定聽歌?
24]小綜定小美?
25]惡作劇之吻定惡作劇2吻?
26]汪東城定梁朝偉?
27]炎亞綸定張震?
28]黃祖藍定曾志偉?
29]高清定標清?
30]TVB定ATV?
31]有線定無線收費?
32]眼鏡定黑超?
33]讀書定工作?
34]足球定籃球?
35]陳慧琳定容祖兒?



FDS題.
36]]有幾多個真心fds?
37]邊個最好人?
38]邊個最了解你?
39]邊個最中意玩?
40]邊個會認真讀書?
41]邊個會同你癲?
42]邊個會陪你追星?
43]邊個最有錢?
44]邊個最潮?
45]邊個最樣衰?



真心話題.
46]暗戀緊邊個?
47]暗戀左幾多年?
48]點解會暗戀佢?
49]愛到底有咩意義?
50]中意邊個明星?
52]同邊個拍緊拖?
53]乘上題 , 點開始?
54]係米真心中意拍緊拖個個人?
55]e+最想打邊個人?
56]會吾會中意同性?
57]Kelly同Alex 佢地結婚啦 會吾會祝福佢地?
58]最憎邊個?
59]做過最糗的事?
60]有冇做過虧心事?
61]中意男定女?
62]四川震災有冇捐過錢?



屋企深入題.
63]同邊個住?
64]覺得丫爸點?
65]覺得丫媽點?
66]有冇兄弟姊妹?
67]有冇屬於自己既一間房?
68]電腦係米一人一部?
69]住係邊區?
70]同隔離既鄰居關係好吾好?
71]屋企部電視係米高清?
72]覺得屋企大吾大?
73]乘上題.想吾想換個新環境?



e+覺得點.
74]會吾會悶? 75]e+係幾多號?
76]e+幾點?
77]中吾中意呢個100問?
78]e+有冇食緊野?
79]e+有冇飲緊野?
80]乘上題.飲緊咩?
81]乘上2題. 食緊咩?
82]e+有冇開緊冷氣?
83]係邊個網到做呢份100問?
84]e+想吾想開風扇?




對100問既感覺
85]覺得呢100問點? 86]有冇要改善既地方?
87]會吾會再想做多份100問?
89]會吾會想增加D問題到150題?

無標題.
90]就黎做完 有咩感覺? 91]打左咁多字 ,會吾會覺得自己好叻?
92]做呢份100問 ,用左幾奈時間?
93]有冇聽緊歌?
94]乘上題,聽緊咩歌?
95]想吾想識多D朋友? 96]會吾會覺得第95題好無聊?
97]如果比個願望你 .你會許咩願望?
98]如果要你將呢份100問轉比其他人.你會轉比邊個?
99]乘上題.點解會選呢個人?
100]中吾中意飛輪海?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OMG!要做100問!!!!
Posted at 2009-05-29 10:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]

做到好眼訓呀!
Posted at 2009-05-30 12:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wendy12344 於 2009-05-28 01:34 PM 發表:
是呢0v0 不過你唔好話佢知wor=3="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



w0tml0nn 於 2009-05-27 07:33 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ManMan_52418 於 2009-05-26 08:30 PM 發表:
你是說師兄真的好像Monkey嗎!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wendy12344 於 2009-05-26 08:16 PM 發表:
也就代表了,我平日很....喪玩,,
真的好像-3-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]