| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
. 堅強的我是否已經覺得累了?..........但軟弱不是我的性格,也不適合我...........敏`❤KyuHyun
2009 年 5 月 26 日 星期二  |
哈哈!  |
分類: 未分類 |
今天早上因為佳佳沒有上學
我整個早上,算得上是中2
過得最正常的一天了!
[也就代表了,我平日很....]*自由作答
上P.E堂時,
我們在最後的20min是自由活動
我和芳芳在聊天...
接著,芳芳緣無故地說
昨天放學時見到師兄!
我們都說師兄是在等女朋友!
我問芳芳第一次見到師兄的樣子
有咩感覺!
接著芳芳答左一個我意想不到的答案
就是:師兄他像Monkey! 
芳芳又問我同一個問題
我就答:我覺得師兄他很×低能×!
我真的是這樣覺得的,
而且我覺得,師兄的姓名
很難令我記得清楚他的樣子!
哈哈!我們不應該這樣說師兄的!
|
| 發表時間:2009-05-26 07:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~我要的堅強,不是誰的肩膀 懷抱是個不能停留的地方~
|
|
姐姐 >0比100問你做^^]
無聊開波題.-0- 1]中吾中意玩100問? 2]有咩花名? 3]男定女? 4]覺得自己正吾正? 5]屋企有幾多人? 6]幾多歲? 7]幾號生日? 8]讀緊中學/小學? 9]中吾中意讀書? 10]乘上題 , 點解會中意/吾中意?
無聊選擇題. =w= 11]飛輪海定棒棒堂? 12]兄弟定黃金? 13]姊妹定男友? 14]PSP定NDS? 15]台灣定日本? 16]相機定手機? 17]太陽定月亮? 18]超人定魔女? 19]上網定睇書? 20]風扇定冷氣? 21]SHE定黑澀會? 22]唱歌定作歌? 23]畫畫定聽歌? 24]小綜定小美? 25]惡作劇之吻定惡作劇2吻? 26]汪東城定梁朝偉? 27]炎亞綸定張震? 28]黃祖藍定曾志偉? 29]高清定標清? 30]TVB定ATV? 31]有線定無線收費? 32]眼鏡定黑超? 33]讀書定工作? 34]足球定籃球? 35]陳慧琳定容祖兒?
FDS題. 36]]有幾多個真心fds? 37]邊個最好人? 38]邊個最了解你? 39]邊個最中意玩? 40]邊個會認真讀書? 41]邊個會同你癲? 42]邊個會陪你追星? 43]邊個最有錢? 44]邊個最潮? 45]邊個最樣衰?
真心話題. 46]暗戀緊邊個? 47]暗戀左幾多年? 48]點解會暗戀佢? 49]愛到底有咩意義? 50]中意邊個明星? 52]同邊個拍緊拖? 53]乘上題 , 點開始? 54]係米真心中意拍緊拖個個人? 55]e+最想打邊個人? 56]會吾會中意同性? 57]Kelly同Alex 佢地結婚啦 會吾會祝福佢地? 58]最憎邊個? 59]做過最糗的事? 60]有冇做過虧心事? 61]中意男定女? 62]四川震災有冇捐過錢?
屋企深入題. 63]同邊個住? 64]覺得丫爸點? 65]覺得丫媽點? 66]有冇兄弟姊妹? 67]有冇屬於自己既一間房? 68]電腦係米一人一部? 69]住係邊區? 70]同隔離既鄰居關係好吾好? 71]屋企部電視係米高清? 72]覺得屋企大吾大? 73]乘上題.想吾想換個新環境?
e+覺得點. 74]會吾會悶? 75]e+係幾多號? 76]e+幾點? 77]中吾中意呢個100問? 78]e+有冇食緊野? 79]e+有冇飲緊野? 80]乘上題.飲緊咩? 81]乘上2題. 食緊咩? 82]e+有冇開緊冷氣? 83]係邊個網到做呢份100問? 84]e+想吾想開風扇?
對100問既感覺 85]覺得呢100問點? 86]有冇要改善既地方? 87]會吾會再想做多份100問? 89]會吾會想增加D問題到150題?
無標題. 90]就黎做完 有咩感覺? 91]打左咁多字 ,會吾會覺得自己好叻? 92]做呢份100問 ,用左幾奈時間? 93]有冇聽緊歌? 94]乘上題,聽緊咩歌? 95]想吾想識多D朋友? 96]會吾會覺得第95題好無聊? 97]如果比個願望你 .你會許咩願望? 98]如果要你將呢份100問轉比其他人.你會轉比邊個? 99]乘上題.點解會選呢個人? 100]中吾中意飛輪海?
|
網主回覆
OMG!要做100問!!!! Posted at 2009-05-29 10:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
做到好眼訓呀! Posted at 2009-05-30 12:15 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
也就代表了,我平日很....喪玩,, 真的好像-3-"
|
|