. 堅強的我是否已經覺得累了?..........但軟弱不是我的性格,也不適合 我...........敏`❤KyuHyun
ManMan_520418
ManMan_52418
暱稱: Ka=]×敏
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
SJ
詩!?
好神奇呀~
Super Junior-Sorry S...
Super Junior-Sorry S...
KyuHyun`~


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

文章分類
全部 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 275
今日人氣: 5
累積人氣: 3140
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

 .             堅強的我是否已經覺得累了?..........但軟弱不是我的性格,也不適合我...........敏`❤KyuHyun  

2009 年 5 月 29 日  星期五   晴天
           
無聊的100問(芳芳卑既)! 開心 分類: 未分類

無聊開波題.-0-
1]中吾中意玩100問? _唔多鐘意lo
2]有咩花名? _嘉敏/姐姐.....
3]男定女? _男呀!你信唔信呀!?
4]覺得自己正吾正? _一D都唔正
5]屋企有幾多人? _4
6]幾多歲? _15啦!
7]幾號生日? _18
8]讀緊中學/小學? _中學
9]中吾中意讀書? _OK啦!
10]乘上題 , 點解會中意/吾中意? _無咩理由架喔!



無聊選擇題. =w=
11]飛輪海定棒棒堂?_飛輪海=]
12]兄弟定黃金? _兄弟姐妹
13]姊妹定男友? _姐妹
14]PSP定NDS? _唔要得唔得呀!?
15]台灣定日本? _都OK
16]相機定手機? _手機
17]太陽定月亮? _月亮
18]超人定魔女? _魔女
19]上網定睇書? _都OK!
20]風扇定冷氣? _冷氣
21]SHE定黑澀會? _S.H.E
22]唱歌定作歌? _唱歌
23]畫畫定聽歌? _聽歌(對畫畫無天分)
24]小綜定小美? _緊系小美啦!
25]惡作劇之吻定惡作劇2吻? _惡作劇之吻
26]汪東城定梁朝偉? _汪東城
27]炎亞綸定張震? _炎亞綸(愛死你啦!)
28]黃祖藍定曾志偉? _兩個都唔要
29]高清定標清? _高清
30]TVB定ATV? _TVB
31]有線定無線收費? _無線收費
32]眼鏡定黑超? _黑超(可以遮到對眼)
33]讀書定工作? _兩樣都唔要
34]足球定籃球? _籃球
35]陳慧琳定容祖兒? _容祖兒(比較年輕)



FDS題.
36]]有幾多個真心fds? _都幾多架![佳佳,安安,Fish,彤彤,芳芳......]
37]邊個最好人? _個個都好好人^.^
38]邊個最了解你? _佳佳
39]邊個最中意玩? _緊系我啦!
40]邊個會認真讀書? _個個都會(當中緊系包括我啦!)
41]邊個會同你癲? _佳佳,芳芳
42]邊個會陪你追星? _芳芳
43]邊個最有錢? _I Don't Konw 喔!~ 
44]邊個最潮? _嗯,佳佳掛!
45]邊個最樣衰? _自己lo=.=



真心話題.
46]暗戀緊邊個? _吳尊^.^
47]暗戀左幾多年? _4年幾啦!~
48]點解會暗戀佢? _靚仔,型,好人.....
49]愛到底有咩意義? _下,唔知喔!~
50]中意邊個明星? _飛輪海Fahrenheit
52]同邊個拍緊拖? _單身架!==''
53]乘上題 , 點開始? _ ~~''
54]係米真心中意拍緊拖個個人? _ ~~''
55]e+最想打邊個人? _李天樂(今日狂卑呢個人整)
56]會吾會中意同性? _要我鐘意同性,我寧愿死!~
57]Kelly同Alex 佢地結婚啦 會吾會祝福佢地? _好怪喔!Maybe 會!
58]最憎邊個? _自己掛!==''
59]做過最糗的事? _叫錯人地個名lo
60]有冇做過虧心事? _大把啦!
61]中意男定女? _男
62]四川震災有冇捐過錢? _有呀!好似我呢D咁有愛心既有,實有捐架!



屋企深入題.
63]同邊個住? _爸,媽,家姐==''
64]覺得丫爸點? _超好人
65]覺得丫媽點? _Ok好人啦!
66]有冇兄弟姊妹? _有呀!家姐lo
67]有冇屬於自己既一間房? _無喔==''
68]電腦係米一人一部? _系呀!
69]住係邊區? _黃大仙區慈雲山
70]同隔離既鄰居關係好吾好? _好到不得了
71]屋企部電視係米高清? _唔系喔==''~
72]覺得屋企大吾大? _唔大~~
73]乘上題.想吾想換個新環境? _唔想



e+覺得點.
74]會吾會悶? _好悶

75]e+係幾多號? _29
76]e+幾點? _11:30
77]中吾中意呢個100問? _唔多鐘意喔!~
78]e+有冇食緊野? _無呀!
79]e+有冇飲緊野? _都無呀!
80]乘上題.飲緊咩? _無喔==''
81]乘上2題. 食緊咩? _都系無喔==''~
82]e+有冇開緊冷氣? _無呀!
83]係邊個網到做呢份100問? _系芳芳卑既@@
84]e+想吾想開風扇? _唔想




對100問既感覺
85]覺得呢100問點? _無聊 

86]有冇要改善既地方? _有,刪緊D題目
87]會吾會再想做多份100問? _勁唔想
89]會吾會想增加D問題到150題? _哇!唔好啦掛!會死人架喔~

無標題.
90]就黎做完 有咩感覺? _好眼訓 

91]打左咁多字 ,會吾會覺得自己好叻? _一D都唔覺lo
92]做呢份100問 ,用左幾奈時間? _點鬼知呀!?
93]有冇聽緊歌? _有呀!
94]乘上題,聽緊咩歌? _失戀無罪-A Lin
95]想吾想識多D朋友? _Ok想 

96]會吾會覺得第95題好無聊? _都幾
97]如果比個願望你 .你會許咩願望? _我所有既愿望都可以達成^^
98]如果要你將呢份100問轉比其他人.你會轉比邊個? _安安
99]乘上題.點解會選呢個人? _Friend^^
100]中吾中意飛輪海?  _鐘意到想死~Love FAHRENHEIT Forever!~

發表時間:2009-05-29 11:40 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                  ~我要的堅強,不是誰的肩膀     懷抱是個不能停留的地方~





訪客留言 (返回 ManMan_52418 的日誌)


aNn_LaM 於 2009-05-30 07:19 PM 發表:
唔係牙@@
轉比我?!
我一次都無玩過100問架喎...
如果你真係想比我既話,
你係學生同我講啦,
我就做一次100問啦>_
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 系唔系真系會做架?
 
我真系卑你架喔!`
Posted at 2009-05-30 07:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wonggillie 於 2009-05-30 06:55 PM 發表:
c0mment;
知我邊個MA?
原來你識拉小提琴架;哈=)
堅定流?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我緊系知你系邊啦!
你系人見人愛既情情呀嘛!`
我都唔識拉小提琴既·
個小提琴系我家姐架∼
不過我家姐都無學好多年啦!==``
Posted at 2009-05-30 07:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



taisiulai 於 2009-05-30 02:05 PM 發表:
。comment。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX!
Posted at 2009-05-30 03:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wendy12344 於 2009-05-30 08:03 AM 發表:
@_@" cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]