| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
. 堅強的我是否已經覺得累了?..........但軟弱不是我的性格,也不適合我...........敏`❤KyuHyun
2009 年 7 月 27 日 星期一  |
| 3D I LOVE YOU ! |
分類: 未分類 |
3D 3D 3D
我真系入到呀!
之前真系擔心死啦!
不過......依家都入到
開心死啦!
|
| 發表時間:2009-07-27 10:27 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~我要的堅強,不是誰的肩膀 懷抱是個不能停留的地方~
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-08-04 03:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YOYOYOYOYOYOYO ~~~ U係u ME係me v3v;]
|
網主回覆
系U系u,ME系me呀! Posted at 2009-08-02 01:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX! 12/8-14/8一齊坐  Posted at 2009-07-30 10:17 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
系呀!真系好開心呀!
又系同SUKI一班!哈哈哈
Posted at 2009-07-30 10:17 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我都會同嘉敏你同班, 雖然一開始知道自己入到3D係有D失望, 不過...見到係3D有好多熟人一齊, 緊係又開心番啦^-^ 嘉敏, 你會陪住我架,係唔係牙? 我真係想我係3D班有FD係陪我去讀書架! !
|
網主回覆
我緊系會陪住你一齊讀書啦!
我地要卑心機讀書呀!  Posted at 2009-07-30 10:16 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
彤彤!好開心呀!
連續3年都同你同班!
希望你又做女班長啦!!!!  Posted at 2009-07-30 10:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
comment ~我話左你入到架喇@_@" 唔使擔心@_@"
|
網主回覆
嗯!THX! Posted at 2009-07-30 10:16 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|