. 堅強的我是否已經覺得累了?..........但軟弱不是我的性格,也不適合 我...........敏`❤KyuHyun
ManMan_520418
ManMan_52418
暱稱: Ka=]×敏
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SJ
詩!?
好神奇呀~
Super Junior-Sorry S...
Super Junior-Sorry S...
KyuHyun`~


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

文章分類
全部 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 275
今日人氣: 1
累積人氣: 3136
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

 .             堅強的我是否已經覺得累了?..........但軟弱不是我的性格,也不適合我...........敏`❤KyuHyun  

2009 年 9 月 2 日  星期三   晴天
           
唉~` 鬱悶 分類: 未分類

今日真系晴天霹靂啦!

無啦啦要我做女班長喔!

真系搞笑啦!

唉!唔想做女班長呀!

HELP ME!

聽日放學又話要學長面試........

.........................     .......................''''''

.....................

發表時間:2009-09-02 02:13 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                  ~我要的堅強,不是誰的肩膀     懷抱是個不能停留的地方~





訪客留言 (返回 ManMan_52418 的日誌)


sintung2007 於 2009-09-04 02:40 PM 發表:
點會呀?
我覺得女班長好做d啵..
做prefect好似好煩咁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 系咩?可能各有各睇發姐!
呢D系唔一定既!
Posted at 2009-09-04 09:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wendy12344 於 2009-09-02 08:06 PM 發表:
cm2
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sintung2007 於 2009-09-02 06:15 PM 發表:
haha..比心機呀..:)
comment^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯!
其實做學長可能比做班長好D!
我都唔知點解會甘覺得!
Posted at 2009-09-03 10:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YanSuki12 於 2009-09-02 03:52 PM 發表:
唔緊要拉!xd
我精神上支持你!^V^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯嗯!
Posted at 2009-09-03 10:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wendy12344 於 2009-09-02 02:26 PM 發表:
@@ comment 女班長kai子man
mz lau個link都係上唔到-3-;;;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔好叫我女班長呀!
再叫我就殺左你!!!!!
Miss Lau個link你入唔到系你部腦既問題姐!
Posted at 2009-09-03 10:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aNn_LaM 於 2009-09-02 02:23 PM 發表:
哈...唔好咁啦,
要開心d牙!
我都做左中文科科長牙,
不過我好開心牙^-^
學長個邊就順其自然啦,
唔好咁緊張
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX!
我會努力!=]
 
Posted at 2009-09-03 10:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]