| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
. 堅強的我是否已經覺得累了?..........但軟弱不是我的性格,也不適合我...........敏`❤KyuHyun
2009 年 9 月 5 日 星期六  |
2009-09-05  |
分類: 未分類 |
今日同芳芳去九龍城買L.S作業
$13.5咋,好抵!
之後行左去旺角!
哇!同芳芳兩個人一邊行一邊傾計!
兩個都行到&熱到癡左==''
系旺角買左D野~
之後就返屋企啦!
返到慈雲山,家姐話同我出街食野
所以就等距出黎
跟住我地各自食左一碟意粉!
4:20分搵彤彤
卑返D功課距
順便教返距我地琴日數學堂D野
發覺左原來鄒SIR叫我地做既功課
講得唔詳細,完全唔知系點既!
...........................................................................
P.S:有無人知道呢個MSN([email protected])既主人系邊個呀?
|
| 發表時間:2009-09-05 09:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~我要的堅強,不是誰的肩膀 懷抱是個不能停留的地方~
網主回覆
哦......THX! YOUR COMMENT Posted at 2009-09-08 04:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
行左去旺角0___________________0 V COMMENTXd
|
網主回覆
最後都到左啦~
不過勁辛苦甘解姐` Posted at 2009-09-06 12:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX! Posted at 2009-09-05 11:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|