. 堅強的我是否已經覺得累了?..........但軟弱不是我的性格,也不適合 我...........敏`❤KyuHyun
ManMan_520418
ManMan_52418
暱稱: Ka=]×敏
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SJ
詩!?
好神奇呀~
Super Junior-Sorry S...
Super Junior-Sorry S...
KyuHyun`~


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

文章分類
全部 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 275
今日人氣: 0
累積人氣: 3116
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

 .             堅強的我是否已經覺得累了?..........但軟弱不是我的性格,也不適合我...........敏`❤KyuHyun  

2009 年 10 月 17 日  星期六   晴天
           
軍訓=[]='' 愉快 分類: 未分類

2009.10.16

今日5:45a.m就起身啦!!!!!!!!!

因為今日要去廣州

................

我地7:30左右就坐旅游巴走啦!!!

系車度玩,玩完就訓 z.....z......z.....z....z...z...

系蛇口度過關!

搭另1部旅游巴去廣州!

今次差唔多訓足全程!!!!!!!

.............

去到果度,分宿舍[Rm311]  =]

學左5種動作!

No.1:稍息與立正

No.2:跨×與立正

No.3:3種轉發

No.4:蹲下與起立

No.5:敬禮與禮畢

Then,唔啦啦話派軍服=[]=''

哇!哇!哇!條褲吊腳架!!!!!!!!!癡線架!!!!

..............

換左軍服之後就幫手擺碗;筷子;飯;湯......

食完之後返宿舍休息左1陣

............

夜晚要去夜行呀!!!!!!!!

我地出發果陣

我聽到果度既原校生話:

[同志們幸苦了!]...

狂講呢句!

都唔知距系唔系撞傷左個腦!

.............

途中果D小學既女仔狂系度尖叫囖!

都唔知距地系度叫咩!!成班都有病既!

............

行左大約1個半鐘有多既路!

很累!很累!很累!

返到宿舍

哇!真系唔睇唔知!

我對黑色鞋變左灰色囖!=[]=''

勁o嘴!

..............

跟住我地分別洗頭同沖涼!

哈!哈!哈!好好笑呀!(呢D唔講你地知)

...........

我10:23p.m先沖完涼!

但系10:30p.m就要訓教啦!>,<

所以,我地D頭發未干都趙訓!

...............

醒左好多次!!!!!!!!!!!!

2009.10.17

我地6:15a.m就起身啦!

....................

升旗禮!!!!!!!!!

......................

食完早餐又返左宿舍[汁] 野&休息!

休息完之後

又復習返琴日既5個動作!

.................

今日教第6個動作!

No.6:原地踏步與立正

..............

唱國歌!好細聲!

..........

食完LUNCH就走佬啦!

有D唔舍得個呀Sir!!

因為距實在系太好人啦!!!!!!

...........

我地換返左自己套P.E衫

搭旅游巴去番禺睇軍事練習

哇!D人真系好勁呀!!!!!

可惜我無帶相機啦!!!

真系唔抵啦!!

睇完搭車返蛇口過關

再搭車返school!!

之後去左Hollywood plaza食野!

好正呀D飯!

................

2日1夜既廣州之旅就甘就完結左啦!!!!!!!

HAPPY!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

發表時間:2009-10-18 12:02 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                  ~我要的堅強,不是誰的肩膀     懷抱是個不能停留的地方~





訪客留言 (返回 ManMan_52418 的日誌)


aNn_LaM 於 2009-10-18 03:21 PM 發表:
哈哈...!
好似玩得好開心咁喎,
咁就好啦XP
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯!
happy呀!
呀sir好好人!!!
Posted at 2009-10-21 10:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]