. 堅強的我是否已經覺得累了?..........但軟弱不是我的性格,也不適合 我...........敏`❤KyuHyun
ManMan_520418
ManMan_52418
暱稱: Ka=]×敏
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
SJ
詩!?
好神奇呀~
Super Junior-Sorry S...
Super Junior-Sorry S...
KyuHyun`~


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

文章分類
全部 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 275
今日人氣: 4
累積人氣: 3153
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

 .             堅強的我是否已經覺得累了?..........但軟弱不是我的性格,也不適合我...........敏`❤KyuHyun  

2009 年 12 月 7 日  星期一   晴天
           
PERFECT camp 分類: 未分類

2009.12.05 & 2009.12.06

2009.12.05下午1:30p.m.在學校禮堂集合

接著一群人乘坐旅游巴

出發到 沙田突破村

到達後,我們先玩了一些熱身游戲

之後大約5:10p.m.我們

再一次乘坐旅游巴

不過,這次的目的地系瀝原村

THEN,我們分組行山

哇....好辛苦

因為山路很崎嶇

我們是第一組到達煮食的地方xd

好凍呀!!!!!

到處問人借冷杉....

結果,我煮完[送],食完再借

問了鍾伯堅{沒有,借了給fish}

接著問佳佳(女),她也沒有

then再問佳佳(男),答案:沒有

接著問佳佳(男)的哥哥:李航生

以下是對話:

我:你有無多件衫呀?

李:做咩呀?你懂呀?

我:你話咩?

跟住,他就給了他的冷杉我了

他只穿一件T-shirt + 背心外套

我:你唔凍咩?

李:唔凍

哇......好開心呀!

借了1小時才借到的..

雖然是學校的冷杉

但是,我也感到比沒有了它

溫暖得多....

再之後,我們要拯救Ryan(紅色的)

(1共走了7 hours的山+路)

.........................................................

..................................

3:40a.m.才睡覺

6:30a.m.就要起床了

又感到好凍了..

幸好有帶長袖衫

.................................................

..............................

出camp了...xd

....................................................................

總括而言:

這次camp很Happy but 也很幸苦..

發表時間:2009-12-07 03:59 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
                                  ~我要的堅強,不是誰的肩膀     懷抱是個不能停留的地方~





訪客留言 (返回 ManMan_52418 的日誌)


k0371 於 2009-12-26 11:08 PM 發表:
HEY!
我介紹你睇"原來是美男!"
好好睇的:0)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 稀客喔~
Posted at 2009-12-29 12:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wendy12344 於 2009-12-15 07:24 PM 發表:
A0A
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =="
Posted at 2009-12-19 09:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



alxe53530 於 2009-12-10 09:37 PM 發表:
正啦
有得去camp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾正....很疲累....
Posted at 2009-12-12 08:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wongwaiki 於 2009-12-10 08:52 PM 發表:
hehe^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

vicky=]
Posted at 2009-12-12 08:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aNn_LaM 於 2009-12-08 09:37 PM 發表:
今次真係好好玩牙,
好彩我有去到咋,
如果唔係我一定會後悔死牙(!)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 恩恩=]
Posted at 2009-12-09 07:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Fish_0 於 2009-12-08 08:28 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tatkwan4646 於 2009-12-07 11:31 PM 發表:
CoMmENt=]
老豆..果到好凍咩-,-!?借成粒鐘冇人有A_A!?...定你冇人帶杉-,-!?....老豆..你好底死~_~..哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 乖女=]
我個人覺得果到真系好凍!!!!
差唔多成個鐘囖!
d人有衫都自己著啦!點會卑我
你個衰女包.....
Posted at 2009-12-08 05:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wendy12344 於 2009-12-07 07:38 PM 發表:
xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好正!
真系好多謝李先生既冷杉呀!xd
如果唔系,我早就病左啦!
真幸運!!!!!
Posted at 2009-12-07 10:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sintung2007 於 2009-12-07 06:00 PM 發表:
icon好令呀xd
哈哈../\/\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 妳靚.\/.
我唔靚./\.但系我型!!!xd
Posted at 2009-12-07 10:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]