. 堅強的我是否已經覺得累了?..........但軟弱不是我的性格,也不適合 我...........敏`❤KyuHyun
ManMan_520418
ManMan_52418
暱稱: Ka=]×敏
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
SJ
詩!?
好神奇呀~
Super Junior-Sorry S...
Super Junior-Sorry S...
KyuHyun`~


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

文章分類
全部 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 275
今日人氣: 0
累積人氣: 3121
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

 .             堅強的我是否已經覺得累了?..........但軟弱不是我的性格,也不適合我...........敏`❤KyuHyun  

2010 年 1 月 8 日  星期五   晴天
           
溫書>,< 疲倦 分類: 未分類

琴玩溫中史溫到4:XXa.m

好眼困呀!!!!

不過,都好....

至少我有付出過

失敗也不覺可惜....

但系我居然為左中史放棄左

我的最愛____Mathematics>.<

真系有唔識呀!

Sorry呀,鄒Sir

我應承過你會考好d架

但系我今次唔得啦!

我下次真系會好努力甘

溫Mathematics

~SORRY~

發表時間:2010-01-08 11:56 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
                                  ~我要的堅強,不是誰的肩膀     懷抱是個不能停留的地方~





訪客留言 (返回 ManMan_52418 的日誌)


aNn_LaM 於 2010-01-09 10:28 PM 發表:
中史真係,,,`
算啦`
我決定唔理佢;P`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YanSuki12 於 2010-01-09 02:16 PM 發表:
加油加油!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wongwaiki 於 2010-01-09 01:01 PM 發表:
我連本書都冇,溫都溫唔到/_\
真係羨慕你地
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



w0tml0nn 於 2010-01-09 11:00 AM 發表:
haha!我溫到7點幾就訓左lu;;太眼訓
oh!!我親愛既浪漫滿屋*V*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 甘早就訓啦!真系好羨慕妳×.×
浪漫滿屋好正:]
Posted at 2010-01-09 12:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wendy12344 於 2010-01-09 09:49 AM 發表:
COMMENT=] 我都溫到11點架 但係都係唔識-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯....我地要加油呀!
Posted at 2010-01-09 12:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sintung2007 於 2010-01-09 12:11 AM 發表:
你金次真係好努力wo~
我都係溫到1點幾就訓了
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯.....我好憎之前d成績
所以我米努力d溫囖
希望唔好再系之前甘啦!;)
Posted at 2010-01-09 12:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]