| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
. 堅強的我是否已經覺得累了?..........但軟弱不是我的性格,也不適合我...........敏`❤KyuHyun
2010 年 3 月 21 日 星期日  |
唔知想點~  |
分類: 未分類 |
我1d都唔了解自己
何況系人地呢?
我真系唔知自己想點
更加唔知自己諗緊d咩
有無人可以話我知!??
呢排心情真系難以形容
話我開心...又唔系
話我唔開心...又唔可以甘講
唉~又要text啦!
又系我傷心既時候啦~
真系唔多想做人
但系..為左屋企人
為左好朋友們
我1定會學識堅持
不放棄既精神
成績唔夠好我就要更努力
自己唔夠好就要改
Sorry....朋友們
我其實知道自己
系你地面前
我系1個點樣既人
我知道有時候我都會
做左1d令你地
唔開心又或者討厭既野
有時候都會脫口而出左1d說話
但系....我系無心架
真系好對唔住啦~
朋友,失去了他
妳還有我
別再傷心了
我知道
妳是很愛他的
不然妳也不會傷心
但是,請不要再這樣了
我會為妳擔心的
妳要讓他知道
失去了妳
是他的損失
在妳跟他下1次見面的時候
妳...要讓他看見
妳活得比他好
生活得比他更多姿多彩
讓他後悔放棄了妳
跟妳成為朋友差不多6年多了
真幸運認識了妳
我們真的很久沒有見面了
希望在4.19妳生日的時候
我們能聚首一堂吧
我''愛''妳架~
|
| 發表時間:2010-03-21 12:39 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~我要的堅強,不是誰的肩膀 懷抱是個不能停留的地方~
|
|
Fish_0 於 2010-03-22 08:16 PM 發表:
CM~ 唔通你.....唔愛我?
|
網主回覆
唔系 Posted at 2010-03-22 11:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-03-21 10:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
k0371 於 2010-03-21 01:58 PM 發表:
好難睇到D字阿 不如唔好Lock個highlight佢啦 等我可以反白睇到:)
|
網主回覆
ok
Posted at 2010-03-21 10:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|