多謝你..... 你陪左我好多年... 你令到我有一個美好ge童年...... 由我4歲開始....你就陪到我而加.... 我真係好唔捨得你呀.... 我會記住你嫁..會一生一世記得你... 你放心走啦... 我呢一世做到你主人,真係好幸福;) 真係好多謝,好多謝你... :'(