今日就係好次平時咁要番學
第1堂同第2堂都係電腦堂
唉..個個電腦老師成日都係比2,3個字比我地玩電腦
又要成日做個D練習
真係好無聊
第3堂就係數學堂
數學堂仲白痴
個老師都唔知點教我地
我地都唔明
第4堂就係通識堂
E堂就要乖D啦
因為有老師黎睇我地
第5至第8堂就唔講啦
因為我打得太長
驚你地唔想睇