今日7點幾門出口
本身約左江貞
打佢手提無人聽
之後...
就打比佢屋企電話
佢牙媽聽左
咁我咪講搵江靜貞
佢牙媽話佢病左、仲未起身
佢牙媽好明顯講大話啦
點解?
因為佢講過收左佢手提同佢牙媽只要知係江貞D FD打電話比佢就話佢唔得閒
9點就要係寶琳
今日好凍牙
不過D人都好好人
係就係好凍
但係好值得
因為可以加分、加時數同任SIR請我地食KFC