α+β=επΠφΨ∮ ♥ 汶♥
MandMforever
暱稱: HεΙ.汶
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
暖萵心
時差....
Ti Amo
新的一頁展開了....
憑心
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
每月文章
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
網站連結
brass band(cccss)
cccss
choir(cccss)
yahoo.hk
youtube
百度一下
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 236
今日人氣: 66
累積人氣: 12745
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 18 日  星期六   雨天


你幸福嗎??(故事) 鬱悶 分類: 未分類

心酸旣感覺

雖然試過好多次!!

失戀旣感覺

雖然試過好多次!!

白白甘睇住自己中意旣人同自己旣fd一齊

雖然5多!!

白白甘睇住自己中意旣人同自己信任旣人一齊

雖然刀5多!!

但係個種疼真系入心入肺入肉

點解我愈大就愈怕自己孤獨

又忍又迫又等.......

好辛苦ar!!

愈辛苦愈想見到你

我5想甘辛苦.............唯一又系忍又迫又等

我知你刀試過等一個你中意旣人等左好耐

我忍既糸5同你講野5關心你5識你

    迫既糸忘記同你一切有關旣野.........用時間去證明自己5系中意你

    等既糸 當你5開心,生病.....甚至失戀,好好甘關心你照顧你

 

的確的確成功旣系我對你已收藏起來.......不想被你看見,識穿.......

因為你已找到你的幸福........你亦刀5孤單(孤單旣系我吧!!)

        你已有人陪伴........相信你5會甘易放棄!!

講真我系5會祝福你地.........酸!!!!!!

系你眼中我根本冇用 系KAI旣  因為你5中意同D KAI旣人同講野------我蠢我認

系你心中我根本什麼也不是

或者我可能講錯

點解我今次我甘失敗

之前.........5系甘架

你記5記得我話過分手旣時候5好講祝福話...............

甘只系虚...........

我諗lee d 已經5再系中意

我滿足旣系你開心快樂幸福

就算5再見你暗暗一角偷望無意看到

刀足夠既話

lee  d  系愛!!

看透了...........

你究竟 

 有咩吸引我..........

呀!----------------

 

 

 

我根本冇資格話你.....批抨你......祝福你

因為我自己刀系到傷緊人

而家旣我只能用演技淹飾LEE一切旣事實......

唉!講又講過可又可以点AR!!

真系好想哭......

...................

SORRY

 我真系5想煩住你ar....

每次囉起電話刀諗 起同你傾電話

.................

=======

我好............唉!!

睇到你兩個系我面前一齊,拖住

真系唯有扮睇5到,但係個心就被插到痛一痛.

.................

 

 

              

 

 






訪客留言 (返回 MandMforever 的日誌)


想守護你的人 於 2009-05-02 10:48 PM 發表:
提下你
5好死到臨頭一句刀5講比佢知5係叫偉大 愛佢
別忘有人在你身冰遠遠守護你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



想守護你的人 於 2009-05-02 10:27 PM 發表:
講到甘白....真系好傷
佢仲5領情呀!!!
甘樣lo苦自己辛
等佢發現......你刀5係到lu
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



哥 於 2009-04-21 10:48 PM 發表:
仲諗住佢呀??
唔好諗啦....
佢都唔係你想像中咁好姐...
唉....我都明你個心點諗既
你都唔想鐘意佢,但係你又冇辦法阻止你個心去鐘意佢喎...
你不如多d練琴,先d諗佢 =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



廸廸 於 2009-04-19 07:08 PM 發表:
我覺這很悶+上唔係既明-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]