今日番半日學s0 正;
今日係咩日子!? CKM birthday
陳嘉敏同學 夠鐘生日啦^_^
EPA.CHEM 呆x1ooooo
CHIN默書 ENG 玩
MATHS 唔知做咩
最後走時唱番首生日歌''
happy birthday to u x4 = 生日歌
放學 去文傑屋企
食蛋糕..零食
之後睇恐怖片''驚驚地
不過好爽
then即慶打邊爐''正
清哂野食 GD!!!
打完 打麻雀
打到10點走人
行左陣街 then女更衣室
正..係咁玩games''
今日是一個完滿的一天