琴日中午終於出得院啦
唔洗再打吊針啦.....
但係個傷口仲痛
走路好似吖婆咁慢
都唔知幾時先好翻
聽日又要去覆診
又冇得翻學><
唔知星期六翻唔翻到呢??
下星期就考試啦
我仲有d測驗都未測
唉~~~
我驚今段會唔得吖
誰能幫下我!!!!