野田妹~∼~生活日誌... 
E度寫左好多關我---野田妹既野,大家記住多d睇啦!!
Mandy235
暱稱: Mandy~~野田妹
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
開學啦...
返學倒數...聽日就番學...
返學倒數...第2日...
番學倒數...第3日...
番學倒數...第4日...
文章分類
全部 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 8
留言總數: 3
今日人氣: 14
累積人氣: 404
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 2 日  星期日   雨天


返學倒數...聽日就番學啦... 愉快 分類: 未分類

聽日就返學啦,心情係咪好緊張呢?!不過緊張都有好多種既,例如緊張見到老師唔知講乜好,又例如見到成個半月冇見既同學,既開心又緊張,好多野都想同d同學分享,嘻嘻!!其實諗番起岩岩放暑假個陣既心情都幾搞笑架,通常放暑假既第一晚,我就會打日記,個時我真係好想喊架,,因為好唔捨得d同學呀,但係e家諗番,有咩好喊呀,又唔係永遠都冇得見,只係少d見姐~~又諗番起岩岩放暑假既個幾日... ...我都冇諗住做暑期作業,就係咁,日日狂玩電腦,狂下狂下就一個月,弊!!唔記得左好多暑期功課等住我去做tim...但係諗落,仲有咁耐時間,慢慢黎都未遲啦,就係咁樣,拖到8月差唔多結尾既時候,呀媽無情情叫我拿拿聲做哂d功課佢,12點幾做到3點幾(下午喎,唔係夜晚),終於做哂,雖然好辛苦,但係好開心,做哂d功課,唔洗心掛掛,只要等到開學時間,就唔洗煩!!打到e度,我冇野好講啦,希望大家新一年,努力讀書,唔洗爸爸媽媽擔心,我諗...e樣就係所有父母最大既安慰,祝大家學業進步~唔傾啦bye






訪客留言 (返回 Mandy235 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]