今日好凍啊.....
屋個溫度計得個9度^OOO^
好彩著左P.E3.///
成日只手指都是冰個==,==
正所謂’’10指凍歸心’’’
明明著左敢鬼多3333
都是.......哎..
{淚12}
今早差D MS左個班車,,,好彩[汗]
Maths都是敢...
出來白板做數,
跟住傾計,我發覺同KY好多也講個??/X]
READING堂......在度READING [幾廢下]
ENG 做Andy Lau個profile//
中文&VA比關XX約待---3堂都是朗誦===,===’’’慘
LUNCH
學左一樣也
就是咩是SM喇
@,@ By劉子儀&珊珊
班房好暖哦’’’
Doble P.E..好也
自由活動====
推員球& play 羽毛球
玩到勁high窩...
成個人即刻暖曬^,^
珊幫手拾波..
欠D打到她..西西
同KY PK..
更是我厲害D啦...[羞]
比KY整我條辮...
掉左超多頭髮...你還比我啊..嗚嗚
上上下課時見到kasin她D
應該是上mus.
放學在hall度等左珊超[12次方]耐=,=
好凍啊’’
跟住去盈豐買壽司
好好味...yummy...
|