今日一早10點幾 比個死人明 call 左出去 搞到我早餐都食唔到 頂呀 去到 條死仔 原來約d 人12點wo 小la巴 好啦 到左d 人差唔多啦 小你呀 搞到成2點 又有d 雨wo 仲枇去bbq wo 佢地= =去燒雨咩~~so 我同明就冇去啦 then 去左天逸睇下波啦 睇睇下 咁又打埋一份啦 哈哈 我ge 作風 ^^ 嘻嘻~~~then 佢呀哥話ok la wo咁就去左佢home ten 我就拿左d 野飲哈哈 幾唔客氣 >.< then 去大中同佢呀哥買眼鏡同一d game ge 野 之後去搭火車去沙田 再去ua 不過睇唔到戲呀 因為要9點幾先開波呀 so 唔去睇 去左搵野食 去左元6 = =食∼∼then 食下次身 飲下青酒= = 又飲下啤酒 咁就完左啦 then又去同佢行下咁啦 買下野啦 咁就完左啦 返home 幾好ge一日 ..明ge哥真係好好人∼∼∼
p.s飲完d什麼野塊面紅卜卜 不過個呀明仲wing 過我呀 哈哈 = =
分類: 未分類 |