e 2日都痛返學 去左搞呀痳 葬禮d野 e 件事好似唔你一件happy ge 輸咁 但係 可以見返好耐冇見ge 家姐同呀哥 都幾happy ge 咁我e 2日都冇訓過禁ja in喪禮其間 我同d 家姐呀哥呀妹 傾計 唉....都幾happy ge 我諗都冇咩可姒能會有人搞喪禮搞到我地禁happy ga la .... then 呀痳過身ge 樣都好安詳 ^^ 我自己都...安心la then 做完曬d 打之後 同左d ...親戚 去食飯 呀伯父到食飯果時先至笑番ja 咁我同d 家姐去拿野食啦 本身係呀妹拿野ge 但係我一去到 佢就即刻比曬d 打我拎 正人衰人=-= then 食完野食 就...再拎= = then 拎完就畫點心子= = 再叫過 then 再拿野食 搞到成台野食 食唔曬呀 >< 哈哈 then 同伯良 家姐 仲有dad mum 去左行街街 then 返home lu....
d 家姐真係....好耐冇見 e 家見番....真係幾hapi
p.s. 我又病la =-= 好似...
分類: 未分類 |