今日轉左人教我打波..... 教得5錯 不過....都幾貴下= = 無奈呀 ^_^ 下午同教練去食野 之後 去左試下岩岩學果d 野 ar ^_^ 之後 見到張金果d 打波 kaka 跟住打多左陣 就 去左大中行左一陣 因為支力過頭 so 好快就返左 home 返到 home po 相相去我個壇度呀 ^_^ 不過......我個樣好樣衰ga.......想睇就去 www.flkdiscuz.com 睇下啦 kaka 之後 呀鳳約左我15號約人去 bbq 應該冇問題ge ><.......晚上......同呀妹玩左陣msn 見唔到 老婆 mt on ar 今日 =] 真係miz mt ar >< ...........mtmtmt 留言ar 唔留會死人ga ^_^ 你...打xanga la 唔好唔打 la ^_^ 但打xanga 都要打qooza ga boo︿ˍ︿
分類: 未分類 |