今日好多野發生...唔知點打好 呠 呀....早上 冇噴發交 仲要噴噴下冇 shi池 之後冇食早餐 個胃好痛 嗚嗚 then 班主堂 講比賽d 野 嘻嘻聽日足球比賽比心機呀︿ˍ︿ 今次5玩啦 哈哈 止次玩手球都5錯win 埋 不過足球..隻腳好痛 then ee 堂 做野 開工 la 做得好快呀我果組 then 數學堂 學野 and 比人小= =then eng 堂 做數學功課 ar 嘻 lunch 買左小小野食..唔知點解胃痛 但食5到野= = 慘 之後 再上eng 堂 本身比2堂時間我地作文- - then 我用左一堂do 數 1/5 堂吹水 都作得到 好彩= =kaka 之後 電腦堂 又做會考d 野 and 吹水 keke 之後放學 諗住去買噴髮交 點知佢關左門 唔記得左tim 嗚 之後 去左體育館 book 左5-6 點 不過冇打 kaka 4點時 去左體育館吹水 睇人跳舞 早知唔睇 = = 比人望q 住我- - 呠 之後 返home 比相比呀妹出 then 出賣左我- - 之後 同呀心 傾電 之後 同呀妹 呀玉 呀芯 呀心 玩msn 之後食飯 玥同心傾電 之後打埋比呀明 3個人傾 之後 一邊傾一邊做數 再一邊玩 msn 好野 ︿ˍ︿ 再之後 同呀妹(琳) 傾 msn then 玩下論壇 ︿ˍ︿ 就...應該差5多...有d 又miss 左唔打 mizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz uuuuuuuuuuuuuuuuuumiz u ︿ˍ︿
分類: 未分類 |