今日返學....十下十下...返學時 見到陽易誠 @@ 本身想叫佢一齊坐車的 不過佢閃得太快= - = then 呀安電話打5 到= =冇人天 o...my god = = 返到school 同高仔傾計- - 冇咩野 do then 班主任堂 冇咩do 又十下十下 then eng 堂 上網 ^_^ 做野 ^_^ 一,不過上網多過做野- - then 中文堂 又上網 同埋聽野 ~~ 今日 小麗傻左- - 平日翠e 最like 打 me = = 今日真係唔知點解~~小麗好like k me 呠~~ then ee 堂 又冇做功課 ^_^ kaka 不過冇事 ^_^ 家因 全班得一個做= = then 又做野 ^_^ kaka 之後 又 比左張工作子黎 = = 後日交~~ 記得先啦 禁難= = then 物理堂 今日講d 野 唔太深 ^_^ 好野 kaka then lunch 冇咩做 去左打波=- -= 之後 又又物理 都5太難 then eng 堂 去左 圖書館 ar 無無聊聊 的 有d 想訓交豬 - - then 數學堂 都5太難 好野 不過比小麗畫我本書- - 我肯定小麗今日傻左- - then 又補數 = = 補到5知幾點 就去左十卜我地ge 4b 班 發仔好強 呀 9:1 有4球佢入ga ^_^ then 最後 今日足球比賽4b win 4a 9:1 之後 同呀稀發明行返home then 發 先分手1 then 明 吉島分手 then 稀同我去呀ming度買噴發交 好野 ^_^ 買到啦 then 返home 之後 玩論壇 ^_^ 之復同呀 好 呀心 呀玉 呀芯 細佬 妹玩 msn then 食野 食完 同 mt 玩 msn 玩左好耐= = then 佢沖涼=-=.... 跟住佢細佬同我講野 = = 話要off 佢要玩- - 無奈 ar =0= 好啦 e 家同呀妹玩緊msn= = keke miz u ∼ ︿ˍ︿ 記得呀 我個xanga d 留言靠曬你啦 ><
分類: 未分類 |