今日返去 因到關家聲黎我school 考phy 第一次見佢溫書 @@ 客死我 then 班早會 同人講唱歌d 野 then 中文堂... ok la 之後 電腦堂 做會考習作....難....之後 數學堂 又畫野 ~~~ .....kaka then 去食lunch 預到個呀叔 小la 巴 d 呀叔真係唔小唔化ga bo 頂ar 之後食完 返去 都係數學 then eng 堂 去 圖書館 = = 去完 再返課室- - 無無聊聊 的 = = kaka then 放學 足球比賽 4b 班 又win win 4:2 kaka 聽日會同4a 班打 @@ 好勁ga 4a = = 不過我地有發 展 浩 等等等等 實得ge kaka 努力~~ then 返 home 返到home 食野 kaka 之後 論壇 msn = = 無禁多= = 唔打禁多啦 支力 ^_^
mizzzzzzzzzz u ^_^.........大家留言ar mizzzzzzzzzz umizzzzzzzzzz umizzzzzzzzzz umizzzzzzzzzz umizzzzzzzzzz umizzzzzzzzzz u kakaka
分類: 未分類 |