Manley : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:5329 
論壇
網上日誌
我 的 資 料

暱稱: Manley
性別: 男
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2007-12-25
2007-08-30
2007-08-19
2007-08-16
2007-08-07
日 誌 分 類
全部 (219)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
論壇呀....唔比唔玩
日 誌 統 計
文章總數: 219
留言總數: 94
今日人氣: 42
累積人氣: 5329
RSS Feed
2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天
點了


1. 點我的人: 牙紫
2. 寫出填寫日期吧:?????????
3. 愛的食物:好多
4. 愛的音樂:......唔明=-=
5. 愛的地方:一定5係你洗手間= =
6. 愛的口頭禪:話你on9 又驚你嬲 小你就應該 唔小你竟悲哀
7. 愛的顏色:黑
8. 愛的偶像:冇
9. 愛的甜食: 朱古力
10. 愛的節目: 上 網 玩 唱 |<  打波 msn 傾電

11. 愛的書籍:冇咩
12. 愛的店:一定唔係ok
13. 愛的作家: 唔記得左個名= =
14. 愛的唱作人:一定唔係我自己 ^_^
15. 愛的國家:冇呀
16. 愛的座右銘:失敗是成功之母
17. 愛的習慣:下 好多...
18. 愛的腔調:你up 乜 = =
19. 愛的是受還是攻:唔豬呢.....
20. 愛的星座:梗你自己果個啦 天秤

21. 愛的休閒: 訓教,去街,玩,食野,打波.傾電= =
22. 愛的個性: 冇咩= =
23. 愛的女人: 唔講你知 ^_^
24. 愛的男人:  我5搞基- -
25. 愛的公仔: =0=.....
26. 愛的動作:  十卜十卜 ^_^
27. 愛係點架:  唔識講 - -
28. 愛的呼喚:  又講庋廢話= =
29. 愛的理想:  你又講咩
30. 愛的遊戲:  玩囉

31. 愛的老師:    kw fk  hy  好多好多
32. 愛的科目:    一定唔係中教= =
33. 愛的死法:   =.=...你傻的嗎
34. 愛的外表:   = =
35. 愛的樂器:   鋼琴 不過唔識玩
36. 愛的時期:   =-=?
37. 愛的動物:   人~~~
38. 愛的朋友:   好多=0=////唔打~~
39. 愛的處事手段:  奸9 ^_^
40. 愛的形容詞: 你媽媽= ^_^

41. 愛的價值:  一定值錢過你
42. 愛的付出:  好多
43. 愛/喜歡定義:   -0-
44. 怎樣才算愛你:  =0=
45. 愛的電視劇:    ...
46. 愛上了誰:   唔講你知
47. 愛的nick name:  Manley
48. 愛的血型:   ab
49. 愛的歌曲:  唔知
50. 愛的飲品:   下..好多

51. 愛的歷史人物:  下..........唔知
52. 愛怎樣示愛 :   = =唔豬
53. 愛的電影 :  下下下
54. 愛的英文字母 :  a
55. 愛的年齡 : =0=有ge 咩~~
56. 你愛我嗎 XDDDD :  頂你個肺牙= =
57.愛有限期嗎 : 唔知
58:愛的句子 : 下..唔知
59:愛的角色 :  人
60.愛的交通工具 :   的士

61:愛你的是誰:  點9知=- -=
62. 愛是苦或是甜: 都有
63: 愛是... : 你講左啦- - 愛囉
64: 愛怎樣被折磨: 下...唔知
65. 愛的日記網址:我想打你= - =.....

66. 愛的世界:多多多

傳比 安 浩 發 明 展  kind子 灰 mt 各個妹 家姐 呀哥 中意做就倏啦

今日一開始 睇成績.....住班第4 全級第6 唔得呀.....仲要一路上去~~~~~~之後物理堂 教d 野5難...不過我十下十下 之後 電學堂 吹左半堂水=0=   then 中文.....冇咩野 之後 lunch 去sm d f 1 ^_^ 懶叻牙拿 串人 ? 去死啦  then 中文堂...又係冇野= = 之後 pe堂 去左踢波 之後 本身去數學補課ge 不過......我5去啦= = 同呀 朱明 去 左joy 呀鳳同呀希 去搵小學老師 點知....舍個都5得閒去玩= =  無奈呀 >< then 返 去富亨 我知呀張金佢地今日有 book 場 so去打波 then 見到 我地flk 對靈風ge 藍球比賽 @@ then 梗係唔打波 十卜佢地啦 結果..都有去打波= =..不過我地flk 53:30win 左 ︿ˍ︿ haha then 同呀姜返 home 嘻 then 返到去 食野 之左街 then 又去練波= = 救命 周身痛= = 今日發左癲 好勁 個個都win ar 我><....好野 唔知係咪 mt 琴日句十卜十卜有用呢 @@ then 返home 又食野 之後就打日記啦 ︿ˍ︿   今天也是一樣的miz u ><....


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 Manley 的日誌)


細line 於 2006-05-12 10:33 PM 發表:
唔知留咩好= =
mizmizmizmizmizmizmiz
日日見到都眼訓=00=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩意c 先= =......
 
Posted at 2006-05-12 10:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kianny 於 2006-05-12 04:57 PM 發表:
MIZ我要點ga??^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

miz 你....要愛你 要鍚你 要你鍚 要打miz 你.........仲有冇打留呀 ><
Posted at 2006-05-12 10:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙紫 於 2006-05-12 04:21 PM 發表:
咁咪好囉..做左..哈哈
下次再點你做過牙...kaka
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

5好呀5好呀 
Posted at 2006-05-12 10:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]