今日起身....見 樓下禁多會考生坐車車 so 今日唔坐lu 行路返學 then 返到學校 見到罹威 ^_^ 原來佢黎我果間考呀 第3次黎啦.... then 傾左陣 就去左拿書 then 班望堂......發成績表.......... 都幾令令 ^_^....haha 不過係宗教拿e......shi池 >< then 電學堂...冇咩野ge= = 有d 比kind 子 吹帳ge 感覺 then 上上下....發覺......又胃痛......then 小息 去左買野食= =跟住去拿書 之後數學堂....比左好多功課ar 同埋test ar 又錯啦 我 嗚嗚 ..跟住中交堂 十下十下 比張sir test 到我地成班想訓交- - then 十口`古烈發火 江東做左火頭 之後 Kw 又火 拉左佢地2個出去 古烈ge 一怡 你咩科呀....好野 殺得下人...then 止宗教堂 睇野 睇睇下又睇5曬wo = =then lunch 食野 then 冇野do = =之後 上英文堂...唔知點解..醒下 又訓又醒...搞到miss以為我聽緊哈哈 幾好野ar ︿︿ 之後 中文堂 作文 kw 讚我作得5 錯 嘻 之後 放學 去左401a 唱歌 不過一去到 比呀kind 子(樂)急召 ...真係好兄弟...好細佬...冇野唔搵我 有野我搞點...e d 兄弟..邊度搵呀= =then落到去 我自己都塙5 到好多野 家因太多人= =個個都問= =無奈呀∼∼∼ 我自己又冇帶筆記wo = =then 呀稀又召我 我又跑去401a = = shi池 then 練歌...唱得5好 清唱呀 sir 話我唱得5錯 不過加埋music 就走曬音 唉無奈呀 合唱就5錯∼∼∼呠.. 之後 唱完 同呀kind 呀稀 呀澤 返home then 去到大中 同呀樂呀澤分手 then 同呀稀返home 返到home 玩msn 論壇 呢d .. 之後食野 再玩= =無無聊聊的 then 睇下乒乓球果度 屯門區ge 比賽有冇我份∼∼∼結果係..有@@ 但 我有時 我d fd 都有 仲有2個精英隊tim >< shi池 呢次仆啦 嗚嗚 then 同呀津 傾電 then傾左一陣又冇傾 玩 msn ︿ˍ︿ kaka打住禁多先啦 ︿ˍ︿ 88 la 大家早d 休息......頭先見到mt in 我的qooza 留言 好耐冇見佢留言in 我qooza la haha miz...u ar ︿ˍ︿ miz u 要做咩? 睇下我qooza 咪知囉 嘻嘻 ^_^
分類: 未分類 |