今日早上.. 5記得左做咩= =then 下年去左樓下打左陣波 then 去同妹行大中then 去左傾野.....跟住 返 hom水玩 msn 果d....之復去左李幅林打波 同呀津 跟住打打下 諗左好多野 唉唉...諗諗 下...唔想打波tim so 5打 = =then 返home 去論壇開post...之後玩msn 今日....早午晚... m記...食死我xd 好耐冇食...haha miz u ar......5 多開心呀 月諗月多野ar ><