今日....撞到hawaiyi then 一齊落樓~~~then 撞到芒伯 又一齊坐車車 ^_^ then 上電學.. 悶悶地 之後 小息
胃有點兒那個= =so 食野 ^_^ 好味~~~ then 數學又做數同比人追數 = = 跟住
中文...okla 冇咩野= = 最驚的宗教 = = 好彩...無事 ︿ˍ︿ 又過了一day la hahaha 之後 買左腸粉食 ︿ˍ︿
then 上eng ..眼訓 - - z 左陣 = =then 中文 講d 乜q c 仲要背tim...傻的 ︿ˍ︿ 不能理=-= 家因好支力
then 放學交野 ︿ˍ︿ then 去睇文稀唱歌@ˍ@ 學左成17堂...都..唱得5錯bo ︿ˍ︿ 冇浪費$ 呀 文稀你...應該入到決賽
的 ︿ˍ︿ 十卜你呀 kaka then 一把姐 姐左3個人 有我發..同稀 之前仲有浩 = = 搞到我.. 真係 5豬點好= = kaka
then 返home 玩msn 同icq 晚上識左個人 ︿ˍ︿ 安的妹妹 @ˍ@ haha 5 打住∼∼∼大家多d 88 la ︿ˍ︿
miz u ︿ˍ︿
分類: 未分類 |