今日行路返學 ^_^ 嘻 then 上堂 上電腦堂....做野 打字打死我 = = 係咁打野....終於完成左啦 嘻嘻 ^_^ then
小息去左食野 之後上數....嘩....又比張sir 玩死= = d數真係.....唉~~~之後上eng 副校睇堂....我地班果然係
尊業ge 演員xddddd 之後去左食飯~~跟住都係eng 堂 今次5 洗做演員了 ^_^ 做回自己 haha 之後 電學堂 好野 開工
and 學左d 野la 又 ^_^ 嘻 then 放學 去左501比賽 商業唔知咩....我地...第5名....都算好啦= = 不過入
5到決賽 不過都好啦 我地組...理科生 都去到第5 ^_^ kaka then 一個人咁返home= =shi池~~~ 之後 返去
ctv play pc msn icq phone ^_^ kaka 係呀 呀文稀入左決賽啦
好野~~~~我都要比心機~~~~我仲未完全跟到d key ar pk la 今次 >< miz u︿ˍ︿
分類: 未分類 |