Manley : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:5314 
論壇
網上日誌
我 的 資 料

暱稱: Manley
性別: 男
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2007-12-25
2007-08-30
2007-08-19
2007-08-16
2007-08-07
日 誌 分 類
全部 (219)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
論壇呀....唔比唔玩
日 誌 統 計
文章總數: 219
留言總數: 94
今日人氣: 27
累積人氣: 5314
RSS Feed
2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天
唱歌比賽~

今日坐車車返學 ^_^ 之後 早會請左個咩齊東尼講野......全校有一半人訓左= =好勁ar~~then 數學..  講左d 數 都...識ge~~之後 小息...又食野 ar...死啦 日日咁食...會5會肥ga 呢=0=....之後 中文...有d 想訓ge 感覺..不過要背書~~~冇得訓= = shi池 之後...物理堂... 講d 野 5太難 ^_^ 到電學堂 做今年ge 會考ge 野 有d 都幾難= = 呠~~~之後 放學同澤去左207 搵張sir 話 5 去得....點知...好怩變左吹水多d= = 之後 去401a 唱歌初賽 去到 好彩 岩岩開始...d 女仔...d 歌...比較easy 唱= = d 音容易d 好驚d 女仔= =年年 都係女多男小ga in 決賽 then 到呀澤唱....果然~~~~ 病左 唱5 到= = 到我果時....好彩 未死得 好似冇咩走音... 不過後尾都走左一個~~~ 不過都係高左1度左右~~^_^ 5 怕~~~呀kind 子話 5 去唱= =呠....好彩有文稀同澤陪我姐 ^^ then 到合唱...結果 得我同澤唱= = 清唱呀 kaka 有音樂都5 用 = = then 都唱得ok ge...不過2 項都5知入5入到決賽呢 >< 都幾難下~~~~then 最後so 康果隊= = 要我地去到n41 聽=0= 嘩 上到去 我心諗 唱d 咩呀 行到行到冇氣啦 then 講左出稷 笑死左呀sir= = 之後 同呀稀 呀澤返 home ^_^ then 玩 msn 之後 食完野 落去同安打波 我...5 太識打tim 耐冇打 不過都win 到d 人 ^_^ 好彩姐 then 返 home 再玩 msn ^_^ 完~~~~ miz u ^_^ kakaka


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 Manley 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]