今日坐車車返學 ^_^ 之後 早會請左個咩齊東尼講野......全校有一半人訓左= =好勁ar~~then 數學.. 講左d 數
都...識ge~~之後 小息...又食野 ar...死啦 日日咁食...會5會肥ga 呢=0=....之後 中文...有d 想訓ge
感覺..不過要背書~~~冇得訓= = shi池 之後...物理堂... 講d 野 5太難 ^_^ 到電學堂 做今年ge 會考ge 野 有d
都幾難= = 呠~~~之後 放學同澤去左207 搵張sir 話 5 去得....點知...好怩變左吹水多d= = 之後 去401a 唱歌初賽
去到 好彩 岩岩開始...d 女仔...d 歌...比較easy 唱= = d 音容易d 好驚d 女仔= =年年 都係女多男小ga in 決賽
then 到呀澤唱....果然~~~~ 病左 唱5 到= = 到我果時....好彩 未死得 好似冇咩走音... 不過後尾都走左一個~~~
不過都係高左1度左右~~^_^ 5 怕~~~呀kind 子話 5 去唱= =呠....好彩有文稀同澤陪我姐 ^^ then 到合唱...結果
得我同澤唱= = 清唱呀 kaka 有音樂都5 用 = = then 都唱得ok ge...不過2 項都5知入5入到決賽呢 ><
都幾難下~~~~then 最後so 康果隊= = 要我地去到n41 聽=0= 嘩 上到去 我心諗 唱d 咩呀 行到行到冇氣啦 then
講左出稷 笑死左呀sir= = 之後 同呀稀 呀澤返 home ^_^ then 玩 msn 之後 食完野 落去同安打波 我...5
太識打tim 耐冇打 不過都win 到d 人 ^_^ 好彩姐 then 返 home 再玩 msn ^_^ 完~~~~ miz u ^_^
kakaka
分類: 未分類 |