嗚 岩岩打好曬 日記又當左機 >< 5 制呀 算啦 打短dd...起身 玩msn then 呀yui 話落雨都照去海洋公園
無奈死我 = = 希望佢5 好病啦 我一家會當街呀你傻豬ga @@ kaka then 知道d 野 同呀澤傾電 2個都好5服~~~心情5
好~~~ then 冇理到2個妹 then 呀yui 耍出去= = 無奈~~之後 呀安叫我打波 then 晚上 book 左 9-10 打波
then 8 點 行左陣大中 then 先去 喂住 同呀安搵3 不過搵5到 then 呀yui 打比呀安 @_@ kaka 呀安又發神經
then 佢話我知d 野 好搞笑 then 去左打波 我 把 教練教我ge 野 講比呀安知 試下睇下教5教到佢...不過 原來
真係幾難學=0= 因為我都未做到 ^_^ then 練左陣 就走左 la 返到 home 打日記 不過當左機心淡- - 絛禁多 sor ar
妹~~~~聽日講你知= =呠~~~~~~~~
分類: 未分類 |